G-SuiteBilligt, brugervenligt og skalerbart

G-Suite, tidligere kendt som Google Apps

Google har udviklet en portefølje af virkelig gode produkter, din virksomhed kan bruge som et billigt, brugervenligt og fuldt funktionsdygtigt alternativ til de programmer, I ellers ville bruge til kalender, mail, fildeling, virksomhedspræsentationer m.m.

Vi er selv begejstrede for at bruge G-Suite, som har mange nyttige funktioner, du ikke finder andre steder. Derfor vil vi gerne hjælpe dig med at få glæde af porteføljen, der blandt andet består af:

Gmail:

Gmail kender du sikkert godt, men vidste du også, at du kan få opsat Gmails til din virksomhed, så du ikke får en Gmail-adresse, men en mailadresse med eksempelvis dit eget firmanavn som afsenderdomæne? Og så kan du søge i dine mails, lige som du plejer at søge efter information på Google – nemt og hurtigt. Når vi opretter din virksomhed på Gmail, flytter vi dine medarbejderes e-mails med over.

Google Drev:

Gem virksomhedens filer i skyen, så du og dine kolleger kan tilgå dem alle steder fra.

Google Dokumenter:

Du og dit team kan arbejde samtidig med samme dokument.

Derudover består G-Suite af:

  • Google Kalender
  • Google Ark (regneark-program)
  • Google Præsentation (præsentations-program).

 

Tilgå dokumenter og mails alle steder fra

Du skal ikke installere noget på din computer, for alle G-Suite ligger i ”skyen”. Det vil sige, at du bare skal logge på via din browser (Chrome, Explorer, Firefox, Safari m.fl.) for at få adgang til dine dokumenter, mails og kalender.

Også på smartphone og tablet

En anden af de mange fordele ved G-Suite er, at du kan hente en app til både Apple- og Android-smartphones og tablets, så du får dine mails, kalenderaftaler m.m. direkte på telefonen eller din tablet, uden at skulle bøvle med besværlige opsætninger m.m.

Vi hjælper dig i gang

Vi hjælper din virksomhed med at komme i gang og sørger for den undervisning, I føler behov for, så alle jeres brugere bliver fortrolige med det nye system.